11 timmar skola =D typ..

Är i skolan nu & har haft min första extra gympa lektion.. Det var rätt soft faktiskt, vi var tre stycken & vi spelade badminton =) Menmen.. Nu ska jag nog äta lite maaaat <3 innan den vanliga gympan..

Har inte uppdaterat något bara för att i Lördags så kom ju baby & så gick vi på bio på kvällen och såg 21.. SJUKT bra film! Snacka om att dom fick cash eller, guuud vill lära mig räkna kort jag med hehe ;) Aja.. Sen så åkte han typ 12 på Söndagen bara för att åka hem med hans mammut så man sparar lite pengar, smaart =) iaf så drog vi till Ikea & det var soft, tjacka korv haha =D

Aja.. Uppdaterar kanske inte ikväll.. Kommer hem sent & har mycket att göra! Men iaf imorgon om något =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0