Efterfesten...

...finns ingen sida som jag hatar mer än den! Den har bara fört olycka med sig & den är helt konstig. Kan ALDRIG göra något på den sidan.. Får massor med besökare där. Hade varit glad om det var BRA besökare & såna som för en gångs skull vågade skriva till en.. Men dom ända besökarna jag får är såna som stalkar en & vill ha något man äger. Som tex ens pojkvän eller så. Inte så värst kul alltså. Funderar starkt på att avsluta mitt medlemskap där, vill aldrig se den sidan igen!! Men då kan jag ju inte hålla koll på min bf. Han stalkar ju dom som stalkar mig. Finns kanske en liten connection där? Eller hur ligger det egentligen till Jonathan Elmgren..?

Puss!

AGAINST HUMAN TRAFFICKINGa
2008-04-05 @ 22:58:30

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns också på min blogg.

http://www.edu.nacka.se/therese.berg/

elsa
2008-04-05 @ 23:09:19

vilken snygg bloggdesign! :D

Emma
2008-04-06 @ 00:33:43

eeehm ursäkta! det finns jävligt många orsaker att hata den sidan :S
alla lägger upp porrbilder på sig själva för att dom har tragiska liv.. :S
bra av en sån sida att typ uppmuntra alla att lägga upp sånt, för det ger dom ju trots allt fler besökare :S

sen kan du ju hälsa jonathan att det e JÄVLIGT dålig stil av han att inte ha en ända bild på dig, lr skriva nått om dig i sin press...
som du sa.. man kan undra hur det ligger till...

jag älskar dig suss! finns alltid här för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0