Fett ovärd dag - som alltid ;)

Är i skolan som vanligt och har VÄRLDENS ovärdaste dag! Först hade vi matte, fattade INGET! & sen skulle vi ha rast i 40 minuter som blev till typ 60 minuter för att kolla på 3ornas projektarbeten.. Okej, det var bättre än gympa iaf.. Sen så hade vi rast aslänge & sen matte igen som man fortfarande inte fattar ett skit av =( och nu har jag rast fram tills halv 3 då det är matlagning - teori och vi ska lyssna och anteckna om vitaminer =( Jag som trodde att jag skulle få sitta framför datan och göra mitt arbete, snyft..

Aja.. Är sjukt trött och vill ha helg nuuuuv!

Skriver väl senare.. Har lust att hitta på något idag med någon men ingen aning vad och vem bara =(

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0