Men åh redan!?

BRA att det tog världens längsta tid för blogg.se att uppdatera allt..? Kunde dom inte gjort det medans jag var borta? Nu har liksom typ alla intryck från jobbveckan i Halmstad försvunnit, bra =/

Aja.. Fick gött med pengar iaf & hade rätt så kul =) Jobbigt bara att åka hem och inse att det är skola nu igen. Usch! Är hemma idag för har ont & mår fan inte bra. Klarar typ inte av all stress & press mer. Lite läskigt är det allt..

Menmen.. Idag är det förresten min & älsklings ett årsdag! =) iiiih, älskar dig sååå mycket! ♥ - Har längtat efter denna dagen i evigheter, närmare bestämt exakt ett år ;) haha

Skriver senare! Måste vila nu så allt blir bättre!

Puss!

Önskar bara att jag kunde få vara med dig idag, Jonathan Elmgren

Jag & älsklingen

Emma
2008-04-01 @ 14:42:43

GRATTIS ÄLSKLIIIING


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0