Pedant? Oh yes I am!

Har fixat klart mig nu & även fixat med kläderna och så i garderoben i hallen, joooobbigt! FAN hur mkt kläder kan egentligen två personer ha!? Trodde ALDRIG att jag & min mamma hade så mycket skit haha.. Hittar bara mer & mer varje dag typ! Måste till Ikea NU & köpa såna där jävla lådor så man får plats med allt skiiiit.. Längtar tills vi rensar bort allt för folk som känner mig VET att jag typ inte kan leva om jag vet att det är stökigt och så överallt.. Alltså det är helt sjukt. Jag måste typ ha grejer hängades efter färg & storlek.. Oftast då. Heeeelt störigt men det får man väl leva med =) Går inte att göra något åt det ändå..

Aja.. Ska typ iväg snart så fort älsko ringer mig.. Han är på sin brorsas typ diplom-utdelning eller något sådant på Chalmers & sen ska han vara med miiig =)

Puss!

Emma
2008-04-13 @ 00:32:41

haha men det e ju as ballt med dagens outfit^^

e helt blogg besatt för tillfället å måste skriva allt jag gör å sånt xP haha
älskar diiig

älsklingen!
2008-04-14 @ 08:33:32

hej baby! glömde min mob hemma idag=( så hoppas du ser detta så hörs vi sen! ha en bra dag o va duktig flicka! älskar dej! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0