Shopping & insändare

Har så otroligt tråkigt & är liiite lack för en nästan misslyckad dag på stan.. Eller Allum snarare. Fanns absolut INGET på tex Gina & i stan är det ännu värre. Hatar det. Alltså jag tror inte jag hade köpt något där ändå men fanns ju grejer jag ville visa mammut som fanns på Väla i Helsingborg. Skumt det där med Ginas affärer, allt skiljer sig & det tar 2 minuter och sen är allt slut..

Hittade iaf ett par byxor men kan tyvärr inte lägga ut dom i bloggen för jag har ingen bild på dom, finns inte ens på affärens hemsida! =/ La iaf undan dom tills imorgon så ska dit igen & prova dom.. Dom är typ lite baggy & det vill jag faktiskt ha nu känner jag! Jag har ju typ bara tajta byxor & dessutom så köper jag verkligen ALDRIG byxor längre så det gäller att passa på när man hittar ett bra par! =) Hoppas det funkar, ska fota dom imorgon iaf & om jag är osäker igen så kanske jag kan lägga undan dom en dag till haha =P

Menmen.. Gör inte speciellt mycket nu, har sjukt tråkigt & är jättetrött =( Försöker komma på ett bra ämne man kan skriva en krönika om men kommer inte på något som vanligt, argh!

Förresten: http://www.lerumstidning.com/visa_merlerumsventilen.asp?id=6995

Stämmer så sjuuukt bra då jag & mina kompisar själva fan har blivit utsatta för detta!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0