At home

Är hemma från jobbet nu.. Fick utbildning på ett nytt projekt, digital-tv.. Det jag har sagt innan "ååh dom har det så mycket lättare än oss på access".. Aldrig i hela livet att dom har. Okej, att det kaanske kan vara pyttelite lättare att flytta över kunder men vafan. Så mycket att hålla koll på samtidigt.. Såklart att man inte förstår så mycket första dagen men jag kommer ihåg att första dagen på access var hundra gånger lättare, där förstod man iaf något.. Lite kul med ombyte ändå =) Speciellt jag som inte orkade babbla om prisavtal idag..

Nu ska jag softa framför tv:n och äta mat, är sjukt hungrig! Hörs! =)

Puss!

codi
2008-12-29 @ 23:22:28

mysigt :).. vad fanns på tv då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0