Can't help it that I like you so much

Nej, nu är jag förfan trött på allt skit jag gör. Orkar inte mer. Vill inte tänka på det men ändå gör jag det!? Hoppas det går över riktigt snart för såhär vill man inte må över juletider.. Blir nog bra ifs.

Ska hoppa in i duschen nu & får snabba mig lite för snart kommer Emma hit & vi ska fixa oss.. Önskar bara att jag såg framemot det mycket mer än vad jag gör men såklart att det alltid blir roligare när man väl kommer dit. Lite kul är det iaf att se han live! =) Hoppas han är en bra artist live nu också. Vet ju så många som verkligen är jättedåliga live & det förstör hela artisten.

Skriver nog inte mer ikväll. Men imorgon iaf. Får se om jag orkar upp till jobbet, börjar ju 12. Lycka till ungefär, haha!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0