Dagsresumé

Yes Man var riktigt bra! =) Gå & se den, speciellt om ni har sån torr humor som jag ; D Haha! Nej men faktiskt.. Den var jätterolig plus att handlingen var bra! Upplagd på ett jättebra sätt med! Bara att gå in på http://www.sf.se & boka! ; )

Idag har jag nog haft världens mysigaste dag. Iaf imorse & i förmiddags! =) Fast nu har myset åkt iväg & det är synd för mig =/ Jaja.. Några dagar dör man inte av. Även om jag kommer sakna han..

Åkte hem sen iaf & träffade brorsan på stan, gick & kollade lite hemliga saker och jag vet en sak jag vill ha nu.. Snowboardvantar! Jag VET att det är ett måste och får jag inte i julklapp så köper jag själv ; ) Sen jobbade jag, gick väl sådär. Men pengar är pengar & min lön kom idag.. Um. Hej, jag blev rik på en sekund!? Seriöst. Så mycket pengar har jag aldrig haft på kontot! Tusen spänn går dock till nya datorn (iiih!) & lite till julklappar, sen så läggs resten på lilla mig! =) & sparas såklart, eehe..

Nu ikväll blir det att klä granen & ska försöka lägga mig någorlunda tidigt för imorgon ska jag flänga på stan hela dagen.. Sen är det kaanske jobb på kvällen, har inte bestämt mig än haha..

& riktigt kul med alla nya besökare & kommentarer! =) Välkomma! Om det är något, så bara skriv!

Puss!

JAANA
2008-12-23 @ 00:04:10

Sv: Åh, tack för tipset! :D Får ta och kolla på den då :]

Liseberg är hur kul som helst! Mer kul om sommaren och mysigt om vintern dock ^^ Har du verkligen aldrig varit där :O

Emma
2008-12-25 @ 14:51:11

jag vıll oxa se den juuu :( tell me about ııt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0