Do I have to tell you that I miss you? Can't you see it by yourself..?

BRA att min mamma är så bra på att väcka mig.. Runt halv 7 sa mamma att jag skulle sova typ en halvtimme, bara för att piggna till lite. Men det ville inte jag, har ju mycket & plugga. Iaf så sa jag okej för förstod att jag inte ens skulle orka tänka fram en vettig mening, somnade & vaknar 21:oo!!!! Väckte hon mig vid 7 som hon sa? Tydligen. Vaknade jag? NEJ!!

- Förstår hon inte att jag är en sån person man måste ruska i när det gäller "somna-i-soffan"..? Grr!

Jaja.. Inget att göra åt det nu ändå. Lite läskigt att tänka så faktiskt. Det som hände då tillhör det föregångna och inget vi kan påverka längre..? Herregud vad mycket saker man hade kunnat göra annorlunda om man fick så lite som en chans iaf. Fattar ni? Inget gråt, inget lidande för man kunde ju bara ändra på allt.. Faaast sen vet man ju inte om det hade skitit sig längre fram, man kan ju inte ändra sig igen. Äsch, lika bra att ta konsekvenserna för det man gör & suck it up and be a man! ; )

Nu ska jag redigera lite bilder, iiih! Kan ändå inte plugga vid denna tiden på dygnet. Kan försöka sen, men tvekar..

Snow falls in his face
Christmas candles, him embrace
Santa dead by mace


; haiku dikt av Emma & Michael, vilka fredliga vänner jag har, haha! ; D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0