Fit for fight

Nu är jag uppe & nästan klar.. Vaknade tidigare som jag skulle men så klaaart jag stänger av alla mina 5 klockor & snoozen funkar knappast heller, haha! Menmen.. Jag hinner ändå =) Har fixat klart mig & daaamn vad snygg jag är! Synd bara att kameran inte har något batteri & man måste ha en laddare för att ladda men tror ni jag fick det..? NEJ!!! Min poäng är iaf att jag är skitsnygg idag men jag kan tyvärr inte visa =(

Sitter & äter julmat nu till frukost som jag kommer få göra typ 3 år framåt, haha..

Fan.. Somnade typ halv 5, 5 och sov jättedåligt. Beror väl på att jag var arg när jag la mig & drömde därför en skitjobbig dröm. Varför känns det som att ett enda tema hänger ihop med allt jag gör & tänker på..? Har det hänt något jag inte vet om, eller vadå? Jag brukar ju sällan ha fel när det gäller magkänslan, men jag vet samtidigt att jag nojar för mycket. Har väldigt lätt för att börja tänka i jättenegativa banor. Av en negativ tanke kommer 1o negativa tankar =( Behöver ju verkligen inte ha hänt något och för att vara ärlig till 1oo % så tror jag inte det.. Men man vet aldrig =/

"Det enda positiva är om du kommer hem snart..."

Förlåt. Behövde bara få skriva av mig lite. Detta är ju så jävla kryptiskt ändå så det är väl max 2 personer som kommer förstå vad det handlar om..

Jaja, jag är ändå glad & lycklig så tro inte att jag är någon deppig liten jävel, haha! Snart ska jag göra stan osäker! ; D Haha okej, där tog jag väl i lite. Men ska dra till stan iaf & kolla - hoppas jag hittar något! =) Frågan är ju vem som inte ska till stan idag!? haha ; D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0