Merry Christmas!

En halvtimme kvar till Klanka =) Ska kolla på dom bästa delarna, när dom är i husvagnen och allt. Sen orkar jag nog inte kolla mer, haha! Mh, vill att mamma ska öppna sin present nu. Köpte den 2 månader sen i Stockholm & jag veeet att det är något hon velat ha länge, men aldrig hittat.. Ska bli kul! =) Sen undrar man ju vad som ligger i mina paket.. Tre presenter vet jag redan om, två av dom har jag fått. Den tredje kommer om några dagar.. & det är ju snowboard, snowboardboots & data! =)

Har fått typ 1o ton sms redan & klockan är inte ens 3, haha! People like me =) & Alex är fin med röd rosett runt halsen! =)

Jaja.. Nu ska jag kolla om mammi behöver någon hjälp in the kitchen.. Ska fixa till mig det sista också..

GOD JUL! =)

Puss!


B
2008-12-25 @ 01:37:03

God Jul till dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0