He betta be street

Är hemma från jobbet nu. Fick sluta 14:3o istället för 15:15, gick ju så jävla dåligt så var ingen idé att sitta kvar. Enda positiva är att dom har höjt timlönen ; )

Nu ska jag fixa här hemma lite.. Dra upp julgranen och massa annat, och sen blir det tvätt.. Är så jäkla trött så funderar på att lägga mig i 3o min eller så.. Vill inte vara för trött ikväll och med tanke på att jag har massor att göra nu så hade det varit skönt att få sova lite.

Jaja.. Nu har jag inte mer tid här.. Hörs! =)

Puss!

Julia
2008-12-21 @ 17:49:13

åh va skönt att få sluta tidigare

Julia
2008-12-21 @ 17:49:15

åh va skönt att få sluta tidigare

Hannah
2008-12-21 @ 18:45:26

Hej, vilken trevlig blogg du har :) Kolla in mina mysiga bilder från min julavslutning och från Liseberg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0