Helgupdate

Mh, ingen tillgång till dator på hela helgen. Resultat blir ingen update på bloggen.. Eller såklart jag har haft tillgång till dator men alla gillar inte när jag bloggar ; )

Iaf.. Myskvällen var verkligen jätte... eh, mysig! (Vad annars när det heter myskväll, haha!) =) Skitkul att sjunga singstar ju, har alltid hatat det lite men nu älskar jag det.. Även om jag inte är så bra så är det ju ändå bara på skoj =) Alla hade iaf stuckit vid 12 ungefär & jag och Emma var uppe till 4.. Kollade på gamla bilder & snacka om att man saknar den tiden!

Dagen efter åkte jag hem vid 5 & sen runt 7 åkte jag till sötaste & sov där. Sjukt mysigt! =) Var bara så trist att åka hem! =( Var verkligen jättetrött när jag kom hem, tappade all energi men så kanske det blir efter att man lägger sig kl 3-4 två nätter i rad plus att vad har jag att se framemot hemma..? Jaja.. Nu är jag positiv! Har ju hänt så mycket bra saker i helgen, iih! =)

& förövrigt så har jag gått ner 2-3 kilo under helgen. Vad har jag ätit? Jo, mest godis och frukt, haha! Iiiinte bra! Gjorde situps som jag har blivit tillsagd att göra för att stärka min rygg dessutom. Får bara mer och mer ont. Funderar på om jag sover jäävligt konstigt =/ Jaja.. Ska såklart inte droppa mer vikt för ligger redan på gränsen för undernärd eller vad det heter, men klarar inte heller av att gå upp i vikt.. Skumt det där! Nej, men situps blir det iaf så märker vi om ryggen kommer må bättre. Problemet är ju att jag kan knappt göra 1o situps för ryggen värker så mycket.. Menmen, jag ska bli bättre! =)

Nu ska jag & Emma gå och äta. Lite mat i magen sätter form på dagen.. Haha, vet inte ens om man säger så men äsch! Ifs har vi redan ätit men vi är alltid hungriga så kommer säkert gå upp dom där 2-3 kilona snabbt! Mat nu & nästa projektarbete..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0