I ain't sleepin' yet

Justin Timberlake ft T.I - Dead and gone ♥

Såklart är jag inte i sängen än, not good. Kommer ju vara övertrött imorgon, men det löser sig. Finns ifs inte mycket att vara vaken över nu, men som sagt - lov & helg kan aldrig sluta bra..

Imorgon; jobb, tvätt, bio, mys and maybe some serious shopping !? ; )


IIINTE lång tid kvar tills im surfing on the snow, 18-25 january 2oo9! Tänker typ på det varje dag, beroende? När jag blir stor ska jag ha ett hus i LA, ett till hus någonstans i europe, lägenhet i Polen & SÅKLART en fet stuga i fjällen!


 



- Yeah, like that's gonna happen. Men man får väl drömma eller..? ; D

Nu blir det.. um. Mera ursäkter till varför jag inte går & lägger mig!


it's time to make my move
u only get one shot


 Puss!

Martina
2008-12-21 @ 15:01:45

Hej igen :)

Yes det är länkarna i menyn jag vill göra större men om jag lägger till de fontsize saken så blir länkarna större från början inte bara när man för musen över om du förstår vad jag menar?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0