I'll see it all in my baby

Har precis kollat klart Gossip Girl & ryyck att alla säsonger klipps mitt i och att de påstår att detta var säsongsavslutningen!? Orka vänta ett halvår på nästa avsnitt. Då minns man ju inget. & jag vill nog inte ens ladda ner för då blir det knas sen när programmen börjar gå på tv igen. Grr..

Har suttit med min hemtenta nu ikväll också & det går riktigt bra! Skriver om dödsstraff. Jätteintressant ämne och även att se för- och motargument. Vi ska iaf dra upp för- och nackdelar samtidigt som vi väger in våra egna åsikter och berättar vad pliktetiker, konsekvensetiker och sinnelagsetiker anser.

Måste också säga att Spotify är ett RIKTIGT bra program! Man streamar (stavning?) musik, riktigt bra kvalité och det är skönt att slippa ladda ner och leta efter torrents blablabla.. Här skriver du bara in artisten så kommer det upp många bra låtar, även många man inte har hört! =) Så ni som inte har det. Se till att skaffa en invite innan dom låser den funktionen!

Ska skriva vidare på tentan nu & sen dra mig mot sängen.. Fortfarande sjukt trist att sova ensam nu när jag inte har gjort det på hela helgen. Blir riktigt sällskapssjuk när jag vänjer mig vid att umgås med folk ett bra tag. Menmen.. Happy är jag iaf över helgen! ; D

No moment, will be more true
than the moment, I look at you ♥


Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0