Jag kommer gå in i väggen.. Eller snarare springa, haha!

Är hemma & ska inte drag my ass to work - har FÖR (!!) mycket i skolan att göra. Kom på att nu på Fredag är det exakt två veckor kvar tills julavslutningen..

- Nationella Engelska B, muntligt (gjort idag)
- Muntlig redovisning i engelska
- Uppgifter i polskan
- Naturkunskapsprov (hur stort som helst)
- Religionprov om Hinduism & Buddhism
- Fördjupning i en aktuell fråga, samhällskunskap
- Två hemtentor i religionskunskap
- Svenska, grupparbete men enskild text
- DVD-fodral
- Två engelska uppgifter från FÖRRA terminen (oh brother & musik)
- Svenska uppgift från FÖRRA terminen
- Engelska C uppgift
- Högstadie-Tajms, två artiklar

& säkert något mer som jag inte kommer på nu. Som sagt, väldigt mycket stora saker & det är dom jag är oroligast över. Så där har ni anledningarna till varför jag var hemma igår & varför jag inte går till jobbet ikväll, och antagligen varför jag kommer ta ledigt på Fredag & jobba hemma.. Får ifs se hur det blir med det..

Förövrigt har jag ätit väldigt bra idag - tre gafflar med morötter, en liiiten banan & tre bitar sushi. MÅSTE skärpa mig! Inte konstigt att jag tjatar på mammut innan hon ska till affären att hon ska köpa med sig massa gott till mig. Grr, not good! Nu stod jag faktiskt emot frestelsen & beställde bara lussekatt om det skulle finnas. But I know my hood & det kommer inte finnas i affären, haha!

Köpte L'Oreal True Match Mineral Foundation idag med, hoppas att den är bra nu bara! Blev nyansen "Golden Ivory". Eftersom att alla babblar på om hur bra minersmink är så måste man ju testa själv. & den var på rea så why not? Beställde även ett efterlängtat VISA-kort! =) Så sen blir det shopping, första grejen jag ska shoppa är på nätet. Ett armband som jag har velat ha i 1oo år men har inte velat fråga mammut om jag kan få dra det på hennes kort. Har överanvänt hennes ett bra tag nu & känns fel, haha!

Jaja.. Över till hemtentorna nu! Wish me luck!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0