Judendomen, it's so not my thing!

Sitter just nu med ena hemtentan, därav rubriken. & det är fan ingen liten uppgift vi har fått! Jag valde att skriva om riter och traditioner inom Judendom, Kristendom och Islam.. Trodde det är en av dom minsta punkterna, har snart skrivit en hel sida om  bara Judendomens traditioner & är fortfarande inte klar. Problemet är att jag ska få in Kristendomen och Islam, mina egna tankar, jämförelser, ställningstaganden och slutsatser PLUS en till fråga och bara använda 2 sidor (!?).. Och det är inga små frågor, urval ; Religion vs Samhället, Jesus vs Muhammed,  Människan vs Gud.. Puuuh, kommer säkert sitta här tills sena kvällen!

Blir ett glas med iskall cola för håller på att däcka nu.. Är SJUKT trött! Wish me luck.. Jag jobbar iaf 1o gånger bättre hemma än i skolan!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0