Kan man vara mer stolt över sig själv?

Se.. Vid denna tiden hade jag i vanliga fall precis tidsrapporterat & gått ifrån jobbet. Men vad har jag gjort nu istället? Jo, har väääldigt lite kvar på ena hemtentan samtidigt som jag har fått tagit det relativt lugnt & sluppit tänka på att jag fortfarande har en jättestor uppgift som ligger hemma på mig och väntar! Nu är jag sjukt glad att jag inte gick till jobbet.. Såklart att jag hade haft pengar intjänade men just nu är det inte överhuvudtaget lika viktigt! Blir man inte klar med skoluppgifterna så ligger dom där och trycker & ger en mer och mer ångest. Sen ska jag väl inte komma & säga att min hemtenta är jättebra men nöjd är jag! Jag erkänner, jag är inte duktig på sånthär men jag har iaf gjort mitt bästa & det räcker för mig! =)

Ska ut med hunden nu, ta lite luft & sen blir det tillbaka en stund till hemtentan. Jämföra dom sista grejerna och imorgon lämnas den in!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0