Living legend, you can look but don't touch

Gud vad jag INTE vill sova! Kollade på klockan & den är fan över 23:oo! Skandal.. Borde gå & lägga mig nu men uusch, känns bara som att jag inte kommer somna och då kommer jag bara ligga där. Men jag har samtidigt en lång dag imorgon så borde ju sova. Dilemma, haha!

Är sjuuukt sugen på ny data nu. Ska köpas på mellandagsrean & jag ska ha förberett mig innan så jag bara kommer dit, väljer ut datorn och betalar. Palla åka runt & stressa då? Håller iaf på att kolla upp massa nu & jag är fett kräsen när det gäller sånt. Går mycket på innehåll men även på utseende, tyvärr! Lutar mycket åt en med 32o gb minne & det BEHÖVS, så jävla mycket filmer/serier jag har, haha! And it doesn't kill me that it's black too ; )

Åh, snälla ge mig slutet på Torsdag så jag kan få känna mig one step närmare helgen & underbara människor!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0