Ny dator!

Bloggar från nya datorn nu! Iiih ; D Fick sms imorse runt halv 1o & vaknade på stört just för att jag visste att det kunde vara om datorn.. Kunde inte heller somna om så gick upp, fixade mig & gick ner och hämtade datorn! =) Så nu är den här & jag kunde inte vara mer nöjd! Så sjukt snygg och bekväm är den. Väger nästan inget och är lite mindre än min gamla så lätt att flytta omkring =) Nästa grej blir ju trådlöst och nu kommer det gå riktigt snabbt att ansluta med tanke på att det är inbyggt i datorn!

Nu ska jag äta för är riktigt hungrig! Detta borde bli en bra dag, inte som igår haha ; D

Puss!

S
2008-12-30 @ 21:04:47

Sv; Om en vecka så kommer det nytt av The City! Wiho :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0