Party people

Uppe med tuppen var det här, haha.. Igår var det um... typ helt sjukt!? Vi gick vip med Crossfire. Riktigt sköna killar! Verkligen jordnära & grymt schyssta. Sen att en av dom är från Infinite Mass gör ju inte saken sämre. Lyssnade på dom när jag var yngre så att få träffa han är ganska ball! =)

Han längst till höger är iaf Rigo från Infinite Mass & resten är då Crossfire.



Händer idag då? Blir nog att gå lite i stan. Kan inte sitta hemma hela dagen. & jag ska nog köpa nya skor med! Inte alls dyra & jag behöver verkligen det! Sen att dom kanske också kommer gå sönder är skitsamma.. Billiga skor går sönder, & så är det bara.. Orka lägga 1ooo kr på såna fastsydda skor, haha som hon i Engelska C kursen Emma!? ; )

Nu ska jag snart gå & väcka Emma och få fart i henne, haha!

whoop whoop ; )

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0