Please, shoot me

Seriööööst.. Jag är sjukt trött! Funderar på att gå & lägga mig snart. Kolla en film i sängen eller något. Fast kommer väl bli att jag somnar till den, hehe.

Idag var som sagt en hektisk dag. Åkte hemifrån runt 13:oo & åkte först till Backaplan, fanns inte ett skit där. Sen vid 15:oo drog jag till Poojas affär, var där i typ en timme & köpte ett par finfina skor! Sen så drog jag vidare på stan - köpte såklart mer =) Shopping lindrar mina känslor, jappjapp. Var sååå mycket gladare med ett par kassar i handen, hmm. Inte så bra kanske.. Äsch.. Sen vid 17:oo mötte jag upp Pooja igen & gick runt med honom. Kom hem runt 19.. Fatta att jag är trött nu eller. Ska nog till stan imorgon igen, inte för att jag vet vad jag ska kolla på för jag har ju redan täckt in alla affärer men kanske finns något jag har missat, hehe.. Får se =)

Alla bilder på grejerna jag har köpt kommer imorgon eller något, för idag är jag på tok för trött! Datorn är iaf beställd nu & kommer förhoppningsvis senast på Tisdag! Ska bli riktigt skönt att "börja om på nytt".. Behöver verkligen en ny dator & att den är ganska kraftfull skadar inte ; ) & såhär ser den då ut.. Snyggare i verkligheten såklart men ändå..

Nej.. Nu får faktiskt min film bli klar så jag kan få kolla på den.. Hörs imorgon, nattinatti!

Puss!

THOWE
2008-12-28 @ 00:14:32

Skönt med ny dator, känns som man börjar om på nytt då haha ;d vill se nya skorna sen! :)





svar: Tack :D haha det är hemmagjort... jag tog bandet från en chokladask från Lindt :) Sen fixade jag o trixade ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0