Pluggdag numero uno ; )

Har precis skrivit klart sista frågan på instuderingsfrågorna.. Hmm, känns inte lika lätt att få VG längre. Dels för att det är den läraren (hon är jääkligt snål med betyg) & fick höra att dom i klassen inte ens hann skriva klart. En tjej ville ha MVG men eftersom att hon bara han skriva typ en mening på första MVG-frågan så kommer hon knappast få det.. Hur fan är det möjligt!? Man ska väl få sitta så länge man vill och kunna ha chans att uppnå det betyget man vill ha? Det är ju inte personens fel att det tar lite tid att svara på mer avancerade frågor om man vill ha högre betyg.. Jaja, hoppas det kommer gå bra iaf! Såklart jag nöjer mig med ett G men hade såå gärna velat ha VG! ; D

Har laddat ner Britney Spears dokumentären som jag missade (med mening för att vara söt mot någon faktiskt!) & även en till film! =) Såg ju Madagaskar 2 igår & den var rätt bra, haha..

Ska ta det lugnt nu ikväll. Läsa lite mer religion senare ikväll men just nu orkar jag inte. Har pluggat i några timmar & båda hemtentorna är 100% klara nu! =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0