Pluggkväll

Mitt nya photoshop blev precis klart! Hoppas det funkar nu bara.. Ska snabba mig & testa nu på direkten!

Annars så skriver jag på min engelska redovisning vi ska ha på Onsdag. Går riktigt bra & känner mig mer och mer redo! Fast mår inte så bra i övrigt. Har världens magvärk & den har inte gått över på några timmar så hoppas inte att det blir värre bara..

Nepp.. Tillbaka till pluggandet & att installera photoshop, behöve bara få en liten paus på en minut.

Puss!

S
2008-12-02 @ 14:25:03

Sv; Jag har inte hört något mer än sen i Mars när Lauren berättade i ett klipp (http://www.mtv.com/overdrive/?vid=218765) att de hade pratat om det. Så det verkar inte vara aktuellt med en The Hills film just nu.. men man vet aldrig om hur det blir i framtiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0