Riktigt djupa tankar

Nej seriöst..

23-12-2oo7
"Det är fan julafton imorgon.. Jag kan inte förstå det än, jag är liksom van att fira julafton hemma i huset med snö utanför och oftast när min syster är med & så. Denna julaftonen kommer verkligen inte bli lik någon annan någonsin. Vi ska vara i stan, hos min brorsa. Utan min syster. Det är helt sjukt. Samma sak blir det ju på nyår. Vanliga fall har jag ALLTID varit hemma med min familj men detta året ska jag till älsklingen. Självklart kommer det bli sjukt skoj men fan, man kommer ju deppa lite med. Är inte van att åka iväg över såna stora helger =/"

- Shit vilken skillnad man har genomgått på ett år egentligen. Har spenderat någon timme eller så att kolla igenom gamla inlägg, för att jag ville sätta in dom i kategorier. Blir lite lättare då kanske. Iaf så var det ju såklart hur kul som helst att läsa vissa saker, och andra saker rätt sorgligt. Ångrar dock inget som jag har gjort för det är det som har gjort mig till den människa jag är idag! & jag är riktigt stolt och glad över mig själv. Vet att sedan jag fyllde 18 har jag blivit en sådan mycket bättre människa! Längtar nästan lite tills om några år när jag kommer läsa igenom alla dessa inlägg och tänka tillbaka. Är kul att veta vad man tyckte & tänkte så kommer nog aldrig radera bloggen. Eller iaf spara den på datorn, kanske inte på webben då alltså. Anyway.. Med natten kommer alla mina djupa tankar som ni kanske märker, haha!

Nej, men alltså faktiskt. Alla små hemlisar märks här och där i bloggen, både positiva & negativa. Hemlisar få människor i min närhet vet om.. Fortfarande inget jag ångrar och sådär.. Nu om några dagar är det iaf 2oo9 och jag kunde inte längta mer. 2oo8 är ett av mina bästa år, jag LOVAR! Men det är dags att gå vidare och välkommna 2oo9. Även om jag var lite rädd där i början av december över det nya året och att det kommer så snabbt så vill jag verkligen ha det nu och ge det en chans!

Men varför 2oo8 var ett sådant bra år, det kan jag inte svara på med en mening sådär direkt. Utan det är mest helheten. Året inleddes med världens återkontakt med mina vänner, här skedde dock ett uppbrott och jag och Jonathan gjorde slut efter lite mer än ett år tillsammans, men detta hjälpte även till att forma mig. Början på sommaren var fantastisk & såklart resten av sommaren också, sen kom min och Emmas 18års dag. Min roligaste dag någonsin! Trots vissa tråkigheter - som även dom hjälpte till att forma den jag är idag. Hösten inleddes med att börja i 3an, det bästa! Av att döma av min blogg var jag jättetrött på skolan i 2an och kunde aldrig i mina vildaste drömmar förstå hur jag skulle orka. Men det gjorde jag! & jag är så glad och stolt. Det får mig bara mer motiverad till det sista halvåret! Senhösten träffade jag en person som jag verkligen tycker om & hoppas starkt på att kontakten kommer finnas kvar och även känslorna, vilket jag personligen verkligen tror! Julen i år var rätt så bra, trots att det bara var jag och mamma så var jag ändå glad och lycklig! Nu är det bara nyårsnatten kvar. Hoppas verkligen jag får spendera den (eller nyårsdagen) på exakt det sätt jag vill. Skulle vara ett perfekt avslut på det underbara året 2oo8! ♥

- Förlåt för världens inlägg men jag måste få skriva av mig. Så skönt det känns nu med. Jag vet att jag älskar mig, mitt liv och mina nära & kära. INGEN TVIVLAN PÅ DET LÄNGRE!

Nu blir det sängen.. Hoppas ni orkade läsa igenom lite iaf, hehe ; ) Natti natti!

Puss!

CALVIN - Dalarnas mest lästa blogg
2008-12-29 @ 02:50:46

Oj vad mycket du tänkte :O det var väl inte så mordent


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0