Scream your lungs out

Fan vad lack jag var igår när vi skulle hem från affären eller. Klarar inte av att vara där så lång tid som det tog. Men allt gick ju bra tillslut & på kvällen var jag med sötisen =) Har alltså inte så mycket att berätta för det är det enda jag har gjort idag med.

Lite segt bara att jag jobbar imorgon 12:oo-15:15 när klockan redan är så mycket. Vill lägga mig relativt tidigt för det har jag inte gjort senaste dagarna & jag måste ändå vara pigg imorgon. Har mycket att göra.. Meen eftersom att det är Lördag & lov så vill man ju vara uppe länge. I-landsproblem ; )

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, svara på lite kommentarer & sen kolla The Hills eller någon film =)

- älskar att fånga han på kort när han skriker (gäspar) ; D haha



I cannot help myself, I'm just doing what I do,
Got my heart set, do anything that I want so thank you,
I like it and I do what I like,
And if do what I like, then you'll like it.

Puss!


Anonym
2008-12-21 @ 18:33:58

nej men vilket litet charmtroll=)

Anonym
2008-12-21 @ 18:34:00

nej men vilket litet charmtroll=)

Suss
2008-12-21 @ 19:05:48

Svar anonym: Haha jaa, visst är han ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0