Sjukt bra dag!

Skrev inte igår kväll för stack till jobbet nästan direkt efter skolan. & på jobbet sålde jag 5 stycken och fick en chokladask värde 6o kr! ; ) Choklad får man alltid när man säljer bäst! & det är ingen skit utan riktigt go med!

& idag har jag varit i skolan och på Borås sjukhus, skulle ju kolla upp angående käkkirurgi & implantat och massa krafs.. Så yes sir, den 3 februari får jag en ny liten tand, haha! Käkkirurgi blir det nog inte - tar alldeles för lång tid. Han babblade något om två år & det orkar man ju inte. Men ska prata mer om det nästa gång.. Och nu när jag kom hem möttes jag av en trevlig händelse, MITT VISA KORT!! =D Haha! Snart blire shoppa loss ; )

Så denna dagen är muucho bra! & kommer bli ännu bättre snart! =)

Puss!


Kristian
2008-12-11 @ 19:24:58

Äsch skryyyyyyyyt :P hehe

choklad är ju helt onödigt :P

Suss
2008-12-11 @ 23:15:28

Svar Kristian: Haha, neej choklad är ju lätt det godaste som finns! ; )

Kristian
2008-12-11 @ 23:20:16

jao gott kanske men.... hur var de med att ta tag i facebook igen egentligen :P

Suss
2008-12-12 @ 11:30:39

Svar Kristian: Haha mjoo, just det =P Fan.. Haha, kan logga in där någon gång när jag kommer på det ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0