Smärta till 1ooo

VARFÖR vill inte min huvudvärk gå över? & vad fan har hänt med min nacke, området runt skulderbladen och mina höfter? Om det fortsätter såhär så blir det knappast någon skola alls, vilket inte är bra någonstans. Har haft ont konstant i hela kroppen hela dagen. Blir inte ens lite bättre..

Nej, nu ska jag kolla på The Hills. Kommer inte gå till skolan imorgon heller antagligen så får väl ringa läraren & prata om hur det blir med mitt prov. Har ju religionsprov imorgon & detta är sista veckan så frågan är när jag kommer få göra det. Jaja, det löser sig nog. Kan jag fan knappt vara hemma pga smärtan så kan jag defenitivt inte vara i skolan =/ & typiskt att det ska hända något sånt sista veckan!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0