The truth will reveal itself

Sitter såklart fortfarande framför nya datorn! Min lilla älskling är den nu, haha! Har inte förstått alla funktionerna än ifs men det kommer. Alla grejerna från gamla datorn ska läggas in snart också & sen blire till och ladda ner filmer ; ) Så sjukt mycket space jag har nu, haha.

Har även kollat på spin-off serien på The Hills nu, The City =) Såå bra! Man märker redan av draman och jag längtar tills nästa avsnitt! Inte många serier som lyckas göra spin-off serie på spin-off serie! Laguna Beach - The Hills - The City.. Jättegrymt verkligen!

Usch, idag orkar jag verkligen inte jobba. Funderar på att strunta i det.. Men ifs är det inte jättekul att bara sitta hemma heller. Får hoppas att något annat roligt händer! Orkar inte pallra mig ut på stan just nu heller. Skulle egentligen ha fikat med Pooja och Robban men avbokade det. & att gå på stan själv just nu är inget jag heller orkar. Tänkte hitta en clutchväska tills imorgon kväll men det får jag strunta i. Kommer väl bara ändå använda den max en-två gånger, och då är det ju lite onödigt. Har en lite större svart variant som jag kan ta i värsta fall.. Inte för att den är överdrivet snygg men man tager vad man haver ; ) Ska jag säga, shoppingfreak nr ett som jag har blivit, haha! ; D

Jaja, talk to y'all later! ; )

Puss!

P U S S Y D O L L
2008-12-30 @ 20:25:14

Sv; Håller verkligen med dig! :) Förstör mycket för miljön också. :(

codi
2008-12-30 @ 23:38:07

Gillade hennes svarta klänning på bilden, jätte snygg faktist.



http://thetwins.blogg.se

codi
2008-12-30 @ 23:38:31

http://thetwins.blogg.se

Olessia
2008-12-30 @ 23:40:06

dom ser sjukt snygga ut

Anja
2009-01-01 @ 22:39:05

Svar:

Jaså? Går det att se där nu? Tack så mycket för tipset!

Camilla
2009-01-02 @ 00:47:40

Åh jag vill börja se på The City men ligger sjukt mycket efter i The Hills nu :D haha har inte sett det på flera månader!



Fin blogg btw! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0