Tråkig dag

Såklart slutade jag inte tänka på allt som har hänt under 2oo8 och hur jag vill inleda 2oo9 igår när jag la mig, haha! Slutade med att jag somnade runt 4, halv 5.. Vaknade 1o efter mer mardrömmar (såklart). Men jag somnade om, vaknade halv 1 och nu är jag skitsur. Vaknade helt enkelt på fel sida & jag hatar att vakna sent..

Jaja, får väl försöka göra det bästa av dagen ändå. Inte för att denna dagen är så jävla rolig. Fylld med väntan bara. & jag ska förmodligen till jobbet med, orkaaar inte! Fast jag vet att jag verkligen borde! Det är bara så jävla segt där nu för tiden. Speciellt idag, då typ ingen schysst på mitt projekt jobbar..

Nu blir det duschen och försöka bli på bättre humör =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0