The thing you got to realize, What I'm doing is not a trend

Är hemma från skolan nu & väntar på att tiden ska gå.. Ska jobba 17:3o-21:oo idag. BEHÖVS både för ekonomin & att jag inte ska bli fired, ehehh.. & det var iaf ett nervöst skratt, haha! Det har varit min värsta rädsla nu ett bra tag men jaja.. Vi får hoppas på det bästa..

Idag var en bra dag. Vaknade ifs med halsont (igeeen) men det gick över efter 2 halstabletter. Kom till skolan. Hade utvärdering av engelska b & religion. Ska ha mitt prov imorgon (känn pressen ungefär) & så bytade vi julklappar.. Jag fick svart nagellack som jag hade önskat mig, en chokladtomte & läppglans och ögonskugga av söt johanna! =) Jättebra julklapp, iih! Sen var det julbord & jag tror man märkte att jag älskar lahme. Hade bara lahme på tallriken, haha! Sen skulle vi ha svenska redovisning men vi fick öva massor. & det var sjukt kul när vi övade..

Jag & Lisa skulle iaf vara två helt oengagerade elever och pilla med mobilerna & säga typ; "Palla detta, ofta vi orkar hålla på med detta".. Så mitt i "lektionen" (vi hade en lektion i redovisningen alltså) ringer min mobil och jag svarar. Alla knäcker sig men jag fortsätter prata på, som att det ingick. Nästa gång vi övade så ringer Lisas mobil på exakt samma ställe & nu kommer det roligaste.. Sen när vi redovisade för klassen & läraren så ringer hennes mobil på riktigt och båda fick sms! HAHA ; D Alltså fyfaan vad kul vi hade ändå! =) & vi hade typ fulat oss innan och sagt; tänk om dom ringer igen, blabla haha..

Jaja okej, det var liiite roligare om man var där.. Men iaf ; D Så idag är jag sjukt glad och positiv. KAN bero på igår kväll =)

- ibland har man helt enkelt världens sötaste &
mest otänksamma personer runt omkring en <3

Haha lyssnar på NSync nu, braaa dom är hahaha.. Märks det att jag är lite övertrött & glad idag!? ; )

LÄNGTAR till fredag & helgen! =)

He brings out all my good sides.
And everytime I'm with him, it's like I'm a new, better and more happier person.
He makes me laugh and feel good about myself, and that's why I like him so much and don't want to let him go ♥


Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0