I think it's all because of you

Fan.. Jag som var trött & skulle lägga mig efter senaste filmen.. Gick ut istället & det var väl inte så jävla clever. Blev pigg men även lite småsur.. Hmph! Jaja, ska ändå inte gå ut med något här i bloggen så whatever.. Är ju tydligen så jävla söt när jag är lack så varsågod, kan ju fortsätta vara det haha! ; D

The way you kinda sing outta tune
And how you make me feel when i'm with you


Längtar tills imorgon (idag).. Blir först Backaplan för att kolla in dom lite annorlunda affärerna där och även visa mammi datorn som vi senare ska beställa! =) Sen blir det antagligen Nordstan & förhoppningsvis lite mera shopping! På tal om det ska jag nog check my bankaccount now så jag vet hur mycket jag kan spendera ; ) haha.. Jaja.. Nu ska jag nog dra mig snart mot sängen ändå. Kan ju ta med datorn & kolla vidare på filmer =)

Förövrigt gäller det i januari, den 11e i think! GC Troops! ; D

I bite my lip
But inside I am screaming
This is it, I'm about to flip



Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0