Skolan

Kollade på Lucian & åt gröt förut idag =) Lucian var väl bättre sångmässigt än vad det har varit innan, men jag har haft mycket roligare båda åren innan.. Lyssnade på Lady också för att komma igång lite inför ikväll! Vi ska ju ut på Gamleport för att se Crossfire uppträda.. Skönt iaf att jag har fått upp lusten mer nu, än om man jämför med hur det var igår kväll..

Jaja.. Enough about that..

Har varit på Allé och lämnat våran tidning också.. En sak mindre att göra! =) Nu har jag ju bara 738 saker kvar & hmm.. 4 dagar kvar i skolan!! =/ Vissa saker går dock att lägga över till nästa termin & julllovet för alla kurser slutar ju inte nu..

Hmm.. Har inget mer att berätta nu iaf. Har inte hänt så mycket speciella saker idag.. Hoppas helgen blir bra iaf!

Det snöar iaf & det är det enda positiva idag!! Bara 5 veckor & 2 dagar kvar tills jag får stå på brädan ; ) LÄNGTAR!

..Även om jag kommer tänka konstant på en sak när jag gör det..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0