Naturkunskapsprov

Har precis gjort naturkunskaps provet. Please, shoot me!? Fattar inte hur vi kunde ha så många sidor & såpass komplicerade saker att plugga på och så ehm.. enkelt prov!? Det var inte enkelt.. Missförstå mig inte, men LITE mer frågor som man pluggade mest på. Typ om DNA. Fanns ju inte ens mycket!? Grr.. Är sååå glad att jag slipper henne & den kursen för all framtid - nästan lika stor lycka som att slippa matte. Men bara näästan!

Annars är jag glad.. Gick tydligen rätt så bra på mitt nationella i engelska, får dom imorgon så får se hela resultatet då.. Men jag kanske slipper lämna in den där jääävla "Oh brother where art thou" som har förföljt mig i typ ett år! Får se imorgon som sagt. Skulle vara drömmen att slippa uppgiften iaf för den finns någonstans där i bakhuvudet heela tiden, haha!

Menmen.. Börjar nästa lektion 1o:4o, så nu har jag massor med tid.. Hörs =)

Puss!

jenna
2008-12-09 @ 13:28:23

ÅH PROV :s

carro
2008-12-09 @ 15:31:36

haha, jag har inte heller lämnat in den :P man har faktiskt frågat efter den men hon ger mig den ju aldrig :P har inte lämnat in bok redovisningen heller, har fan inte ens läst bokek XD hahahahahahahahah <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0