Don't have any words to say

Hej..

Hade behövt få skriva ut alla mina känslor men detta är lite väl öppet så jag struntar i det. If you really care and want to know - then just ask me and maybe i'll tell you. It depends on who's asking.

Fan. Att en dag bara kan vända sådär. Var världens lyckligaste tjej innan & nu pah. Tappar bara orden. Hatar att känna mig såhär tom.

Till råga på det är min dator helt jobbig. Jag orkar inte med den. Hur kul är det att ha så lite minne kvar så du knappt kan ladda ner en låt? Okej, nu överdrev jag men det jag ville poängtera var att jag har stört lite minne kvar.

Ska kolla på The Hills snart. Deras liv är så lika mitt så det finns inte. Alla jävla personer, allt dom säger. ALLT! Tro det eller inte, men läs mellan raderna så märker ni.

Sometimes you have to take a step back and realize what's important in your life,
what you can live with, but more importantly what you can't live without.


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0