Lyckan är fullständig!

Herregud vilken dag.. Min brorsa hämtade ju mig runt 12 som jag skrev. Fixade med hans grej han skulle ha i lite mer än två timmar. Men ÄVEN jag fick en sak som är efterlängtad! Burton snowboardboots!! För världens billigaste pris, redan nedsatt pris (outlet) & sen att halva är present! Kalla mig lycklig! ; D



Sen när jag kom hem var det dags att dra ner på stan igen, fast med mamma istället. Efter ett tag så träffade jag Pooja & Robban, gick runt lite med dom och köpte mina saker som mamma inte fick se ; ) Så nu har jag nästan alla julklappar klara. Dom som inte är klara än är ingen fara för träffar ändå inte personerna imorgon. Anyway.. Kom hem, skakade typ för hade inte ätit på hela dagen. Så åt jag, och sen sov jag. Från 2o till oo, BRA! =/ Så nu sitter jag här, halv 3 på natten - jättepigg! Har precis spelat lite nostalgispel & nu tänkte jag titta på två The Hills avsnitt. & det är även det sista! =( Fast nu är det bekräftat att det kommer en till säsong i vår! =) Mitt liv slutar inte än, haha!

Nu ska jag nog dra mig mot sängen iaf.. Trötta ner mig lite & jag har ju hmm.. 3-4 filmer att försöka somna till ; )



No moment, will be more true
than the moment, I look at you



Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0