Det här är en rubrik

Idag var en bra dag! =) Skolan var soft och mitt prov gick sjukt bra! Skrev 8 sidor och är jättenöjd. Så nu hoppas man på ett VG ; ) Efter skolan köpte jag skoor, BEHÖVDES! & nu är jag och Emma twiins! =)

 (klicka)

Sen kom jag hem, åt & sen sov jag. BRA! =/ Tur iaf att jag har en sötis som ringer & väcker mig.. Jag som skulle kolla på 3 filmer & så somnar jag.. Grr.. Nu kommer jag lägga mig klockan 2 och ha skitsvårt att komma upp imorgon.. Skolavslutning på 45 minuter, liite onödigt ändå men såklart man går! =) Hoppas att man kommer upp bara, haha! Imorgon blir också en bra dag. Ååh, har fått så mycket positiv energi nu & känner mig pepp inför allt typ! Fast jag kommer sakna Emma när hon åker på Måndag!! ='( ♥ Ett helt lov utan henne! Vad ska jag göra? Vem ska jag gå ut med? Twiin <3 !

Tog sötaste bilden ;
Är så bra att fånga han på kort ; ) Min lilla kooorv, även hans andranamn haha!

Nepp.. Nu blir det mer nostalgi musik! =) & även dj tune ft orremannen - xmas tree , samma som gjorde bag in da box! pooja - the man ska ha cred också ; D vilka vänner jag har va <3 haha

Puss!


Emma
2008-12-19 @ 01:15:11

nämen älskliiing :( kommer sakna dig som tusan meed!! JAG ÄLSKAR DIIG! <3

å när jag kommer tillbaka får vi ta igen alla party nätter som vi missat!! haha, 2009 ska bli bääst! WALLA!! :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0