At home bitches ;)

Såååå var man hemma igen.. Jag nästan vägrade att åka hem från fjällen. FAN vilken underbar vecka det var! Typ cirkus 84 cm snö, massa brädåkning & maaaat, iiih =D <3 ; Jag önskar att jag var rik så jag kunde ha råd med att åka till fjällen PRECIS när jag ville haha.. Jag defenitivt älskar att glida fram över alla möjliga backar på lilla brädan, ska typ få en ny med iiih =D jag vill dock endast ha den om brädan + bindningarna + skorna går i färgerna; svart & rosa, vitt & rosa, vitt & guldigt och svart & guldigt. Inget annat, punkt slut =)

Erhm, nu är det cirkus 3 veckor kvar till lovet, jisses vad jag längtar! Dessutom när lovet kommer så är de jobbigaste (antagligen) proven klara & förhoppningsvis godkända.. Dvs matte & naturkunskap, just det. Även gympapasset på gympan med Michael =( snyyyyft..

Dansen är riktigt soft nu med, vi är några grupper som ska sätta ihop en egen dans med riktig koreografi, dvs musik, steg & sånt där när man räknar alla steg.. Jag är med Emma, Mia & Linnea =) Känns som att det går riktigt bra, den som vill komma & kolla sen när vi ska visa upp typ v 6 får gärna komma =P haha

Neej nu blev det alldeles för mycket om skolan, förlåt =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0