Festaaa <3

Första gånge på riktigt länge har jag äntligen kopplat in mina högtalare & bas, ursäkta mig men ljudet får mig att bli riktigt, eeehm tänd? iih haha jag bara älskar bra baser & därför kan ni ju förstå hur glad jag brukar bli under tex wave? ;)

Sitter & lyssnar på Britney Spears just nu, haha.. Hon har faktiskt gjort sjuukt bra låtar =) Har ni inte hört The hook up så ladda ner den ;) Klippte min lugg förut med, har kortare snedlugg nu, ska ha luggen platt & det håret som är på sidorna & där bak ska ha lite volym medan resten av håret, alltså längden på det (elr hur man nu än ska förklara =P) ska vara helt platt & rakt, typ så som utvikstjejer brukar ha, haha =D

Planerna för nästa helg har dessutom kanske ändrats lite =/ Jag vet inte alls hur jag vill/kan ha det längre. Jag VILL verkligen vara med Emma & typ dra ut och så men alltså. Snackade med baby förut & Olli till och med sa till mig att han verkligen jättegärna vill att jag ska komma =/ Kan ta med Emma annars så får jag både och =D Haha nej men alltså frågan är ju iaf ifall jag får åka (jag är ensam hemma så min brorsa typ bestämmer när han kommer hem), och dessutom vem som ska vara hundvakt.. Ett alternativ är ju pappi. Ska prata med honom om det  =)

; Emma, vill du hänka till Halmstad? ;) <3 haha, jag kan betala (a)


JAG VILL VARA 18 ÅR SÅ JAG KAN FÅ GÅ UT NÅGONSTANS UTAN ATT RISKERA ATT ÅKA FAST FÖR FALSK-LEG! aaaaaaaah, förlåt men jag blir faktiskt riktigt galen! Vill ha min & babe's 18-års partyparty vecka nuuuu ;) dock är det cirkus 500 år kvar tills dess =( - vad sägs som att köra en extra tidig vecka? ;)

Jag är riktigt pepp på att dansa & bara festaaa =( <3

Puss!

Emma
2008-01-26 @ 00:05:33

JAG ÄLSKAR DIG MIN SUSS!!

Suss
2008-01-26 @ 00:14:25

Emma: iiih älskar dig med babe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0