Gokväll =P

Denna dagen var väl knappast påhittig då jag inte ens gick till skolan på grund av värk överallt & att jag sov ungefär tills den tiden mitt tåg gick =P Så jag har inte gjort någonting under hela dagen förutom att kolla på tv & sitta lite framför datan då och då.. Nu är det snart Let's Dance som jag har fastnat för, konstigt ändå med tanke på att jag även fastnade för Idol 2007 när jag inte alls har kollat åren innan på både Let's Dance & Idol!? =P Menmen, jag ser framemot att det är ikväll för det händer inget annat spännande.

Imorgon kommer Emma & Michael till mig & vi ska ha Nintendo & filmkväll =) Älsko kommer nog alltså nästa helg då jag även ska vara med Emma så får vi väl se om det blir lite utgång eller så ;) Hoppas verkligen på det för jag tyckte ändå att det var längesedan sen sist, iaf med babe =)

Aja, men nu ska jag sätta mig framför tv:n med lite godis eller så och ta det lugnt..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0