Gossip girl & Gynning

Vad har jag då för åsikter om Gossip girl? Okej, trodde faktiskt att serien skulle vara bättre. Ifs är det första avsnittet så den kan ju bli bättre men overall var den helt okej =) En bra grej var ju att man förstod vad som hände utan att ha läst böckerna! Hoppas det fortsätter så..


Gammal bild på Lina från Big Brother =)
image78Sen så var det ju då i huvudet på Gynning.. Har sett alla avsnitt från början & tycker verkligen om hennes program! Kanske inteså konstigt med tanke på att jag gillar nästan allt hon gör, hihi..
Men iaf så blev man ju faktiskt lite inspirerad & samtidigt förvånad över dagens program. Menmen.. Tycker det är bra att hon varvar seriöst med oseriöst med tanke på hennes förra program, då tog hon både upp aids & typ jackass, fast tjejversionen hehe.. Hoppas starkt på en säsong två, även fast sådana program inte brukar funka i flera säsonger men man kan ju alltid hoppas =)

Har förresten hittat solariumet som tar 30 kr per solning & 319 kr för ett tio gånger kort, dvs det är riktigt värt det! Jag ska inte sola så mycket & det var faktiskt rätt längesedan jag solade solarium men lite såhär på våren måste man ju faktiskt få unna sig lite =P Det ligger iaf kanske 15 min bort, dvs centralt =) vilket är gött med tanke på att jag har planerat att sticka dit på bla Fredag då jag börjar sent & "happy hour" på solariumet börjar 9:45! =) Passar mig perfekt! Ska ringa & kolla om man behöver boka tid imorgon!

Veckans to do:

[ ] Ringa & boka solarium.
[ ] Ringa & kolla upp vad fan är grejen med dubbla räkningar från tidningarna jag får hem? =/
[ ] Öva på passet jag & Michael ska ha på gympan på Torsdag.
[ ] Bestämma mig om det blir piercing eller ej, senast i slutet av februari!
[ ] Fylla på mobilen.
[ ] Köpa b-day presse till mammut.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0