Home again!

Och denna gången är det sorgligt, riktigt sorgligt faktiskt =( Skolan börjar på Tisdag och jag känner mig såååå ensam.. Har ganska många dagar kvar av lovet fortfarande så jag kan ju vara med folk men alltså, jag är fortfarande sjuk.. Det ända som kommer hålla mig uppe är väl det att jag kommer bara vara i skolan ca 4 dagar innan jag tar en vecka ledigt & drar till fjällen ;) & när jag kommer hem är det liksom två veckor kvar till sportlov, helt sjukt ändå =P

Det var iaf helt underbart hos baby, snacka om att jag verkligen behövde få komma ifrån allt här hemma så länge! Nyårsafton spenderades först hemma hos älsko med trerätters middag med hans kompisar & deras tjejer, dvs vi var 6 stycken, 3 par hehe.. Efter det så drog vi till Alex & Nathalie (stavning?) för att  dricka champagne och kolla på fyrverkerierna vid torget, sen säger jag bara.. Katastrof för min del men aja.. Första gången jag var bakis iaf! =P Var också sjuk så det var ju inte sååå härligt dagen efter! Låg bara & slappade heeeela dagen med baby i soffan haha..

Aja, jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Faktiskt ingenting =P Men imorgon (idag, Lördag) kommer älsko hit över dagen för Nathalie ställer ut sin hund på MyDog mässan & så ska vi väl kolla på det =)

Jag känner inte för att sova än så ska väl inte göra det men det får ändå blir snart med tanke på att jag ska upp typ, 8 eller tidigare =P

Ååååh vad jag längtar tills den 13:e ; fjällen!! =D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0