Längesedan..

Längesedan jag skrev nu. Har inte haft så stor lust att blogga. Men det är väl inte så konstigt. Allt jag gör går ju i perioder. Men iaf så började jag skolan denna vecka. Var inte sååå jätteskoj men att få träffa Emma & Michael igen var ju gött =) <3

Har ägnat hela dagen åt packning & koppla in surroundsystemet. Är dock inte klart med packningen än, jag orkar inte =( Jag brukar älska att packa men alltså, jag är för trött nu och jag vill bara komma iväg! Så det är väl därför det tar x antal timmar att få ihop ganska så lite (ovanligt!!) saker.. Ska äta middag snart om någon timme eller mer & sen kommer pappi & hämtar mig, ska sova där inatt för vi ska liksom åka typ klockan sex på morgonen =) FJÄLLEN & BRÄDA ♥ , finns inga ord som förklarar min kärlek, iih.. Synd bara att bebii <3 inte följer med =(

Ska nog ta tag i något nu, humf haha =).. Kommer som sagt inte att uppdatera förens nästa vecka (om jag inte gör det ikväll hos pappi), men ha det så bra people =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0