Little Loca & nattankar

Haha kollade precis på några videos made by "Little Loca" som egentligen (faktiskt sorgligt nog) är en skådespelerska vid namn Stevie Ryan - tror jag jag iaf =P Hennes videos är sjuuukt balla! Kolla in dom på youtube ;) Skulle lätt vilja testa på livet som homegirl i LA haha..

Alltså denna månaden, det kommer vara helt sjukt. Upptagen typ jämt & bara vänta på massa som ska hända, tex så ska jag till fjällen, kanske vara ensam rätt länge för mami åker antagligen bort, vänta i hundra år på att få träffa min baby, det blir inget get wet heller för emma kommer hem från turkiet två dagar efter så då kommer man få vänta ännu längre på nästa event. Säger bara att det är riiiiktigt härligt att jag är 18 snart =) Eller ja, snart är det ju inte men tiden går fort ;) Sen så iaf kommer min syster 4-13 februari, innan det är det 10 månader med älsko & jag vill ha ettårsdagen NU! ♥ - det ända jag INTE längtar till & inte vill ha är skolan! =( uuuusch.. Men, på Tisdag börjar verkligheten =(

Förresten, detta har nästan aldrig hänt innan men orden 2008 ligger riktigt bra i munnen, dvs så borde året bli härligt! Tänk så mycket positivt ändå som händer detta året.. Tänker inte rabbla upp allt men om allt blir som jag hoppas på så kommer 2008 vara ett av mina bästa år! =)

Menmen, ska nog sova nu. Har inte så stor lust men jag måste faktiskt, både mammut & Alex nanar så jaa, får väl ta lillen till sängen och sova nu.. Ja, precis som Kenza. Min hund sover också i min säng! Jag har inte heller några problem med det! Har faktiskt haft folk som har snackat hit & dit om att det är kasst & så men vafan, han är min & känns det bekvämt så får det vara! =P

Ha det så bra & godnatt alla nattbloggare, hihi =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0