Oh yes, shopaholic <3

image81

Jaha. Och så har nu ännu ett nytt plagg hittat sin plats hemma hos mig. En skinnjacka =) Inte nog med det utan jag har även skrivit en lista på vad som ska köpas. DET är creepy.. Jag börjar få cravings igen and oh, i'm scared. Faktiskt. Aja, pengar kommer & pengar går. Man måste faktiskt få leva livet lite & få shoppa. Problemet är att det oftast blir för mycket =P

Jag har exakt den skinnjackan som är på bilden, fast jag har inget skärp och istället för dragkedjor längst upp så är det två stycken knappar.. Mycket finare ;) iih

Michael & Emma sov hos mig igår natt till idag =) Det var verkligen sjukt mysigt, först när jag mötte dom irrade vi runt på stan, letade efter en pizzeria vilket verkar vara nästan omöjligt att hitta =P Sen så när vi väl hade hittat den så käkade vi & sen drog vi och köpte godis (på världens bästa godisaffär, 2 hållplatser från mig, jag skojar INTE!!! =P), sen drog vi hem till mig & började spela Nintendo, det var verkligen sjukt kul. Jag fick typ 500 skrattattacker speciellt när det var att man skulle undvika spöken, måla & gå i "labyrint" =P Bara vi som typ fattar =) iih så sjukt roligt iaf! Sen så kollade vi på film, I am legend. Jag tyckte inte att den var så bra, förutom i början. Menmen, helt okej iaf.. Dom hoppade för mycket & det var lite segt när man inte förstod vad det var snubben skulle göra & att han var ensam hela tiden nästan =/ Aja, sen så idag så gick vi på stan lite & sen drog dom hem.. & imorgon är det skola & prov - ÅNGEST! =/ Men! Jag hah' skrattar faran rätt upp i ansiktet =P Bara MES som förstår det =)

Nu ska jag nog, eeeh.. Inte sova iaf. Det orkar jag inte. Det får nog bli tv:n eller så =) Förresten blir det nog inget Halmstad i helgen =/ Det kaaan hända men det känns inte precis så. Får ta det en annan gång babe! <3 (antagligen) Fest blir det iaf med MES + en extra haha :D MESO ;) rimmar på keso =) iiih haha, nej skoja =)

Puss!



 


michelle
2008-01-28 @ 10:32:43

heeey, tack så mkt :) kul att du tycker de :) ha de bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0