Väx upp!

Snälla söta rara människor som ska hålla på och trycka ner andra genom internet. Hur omoget är inte det? Jag lovar att ni aaaaaldrig skulle våga säga något sådant face to face, right? Ni vet väl att sådana saker som ni skriver kan klassas som internet mobbing, dvs det är ganska allvarligt! Så sluta upp med det bara.. Varför ska ni hålla på och slösa energi och sådant när ni sitter & blir sura för något över nätet? Så onödigt.. Försök vara glada istället. Är ni det så påverkas andra i er omgivning också positivt.. Jag har själv ganska stora problem ibland med att behärska mig, men mitt tips är att om ni ser en sak som får er att bli arga, istället för att slänga iväg elaka kommentarer och skällsord så andas lite några gånger, tänk på något som får er att bli glada och bara glöm av det.. Det är faktiskt lättare än vad man tror från början! Jag är så sjukt trött på allt sånthär.. Varför kan vi (speciellt tjejer) inte bara acceptera folk som dom är och kommentera något positivt istället..?

Nu riktar jag mig inte bara mot dom som skriver små grejer från början som på något olyckligtvis förstoras upp till något ännu värre, utan även de som skriver mot de dumma människorna & ska försvara "de snälla" genom att skriva; aah du säger bara så för du är så jävla ful, tjock & äcklig!! Alltså.. What's up with that? Vad vet ni om dom? =/ Snälla, bara lägg ner!



- Var förövrigt med min älskling idag på hundmässan, var roligt faktiskt & sååå många söta hundar hehe =) Blev riktigt sugen på att börja i agility & allt sånt.. Synd bara att Alex (min hund) är typ, olydig & busig hahaha =P

Ska nog inte sova men snaaaart ändå.. Har ändå bara 2-3 dagar kvar till skolan så måste vänja mig!

Fjällen ; 7 dar! =)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0