A little glamour from my hips to my tongue

Jag älskar den här tidpunkten på dygnet! Oavsett om det gäller party, sova, hänga på stan, ha sex, bara ligga & prata eller vad som helst! Antagligen därför jag har så sjukt svårt att gå och lägga mig.. Sa ju att jag skulle lägga mig tidigare, yeah right ;)

Alltså.. Robin & jag har verkligen våra diskussioner på nätterna.. Så sinnes är dom! Tänker dock inte gå in på vad dom handlar om inatt för det är lite fööör privat för bloggen ;)

Ska sova nu.. Ifs ensam igen argh =( Men skriver imorgon!



- What's inside of my heart, it ain't gonna change


Maybe, I don't know what love is, maybe I'm a fool
I just know what I'm feeling and it's all because of you
Don't tell me I don't know, I want the truth
'Cause they call it, we call it, you call it, I call it love ♥

Puss!

Robin
2008-07-07 @ 01:05:27

hahahaha xD.. sorry translated a piece ^^

Suss
2008-07-07 @ 01:45:30

Svar Robin: Huh? What did you translate and did you do it for your own? =P

Robin
2008-07-07 @ 15:58:01

haha translated 'Alltså.. Robin & jag har verkligen våra diskussioner på nätterna.. Så sinnes är dom! Tänker dock inte gå in på vad dom handlar om inatt för det är lite fööör privat för bloggen ;)' a little haha.. yeah did it for my own.. why? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0