Blööö, mitt huvud =(

Grrrrrrr har fortfarande huvudvärk! Kan ju bero lite på att jag sitter mycket framför datorn nu men alltså finns ju inte så mycket annat att göra.. Har tagit tablett, druckit vatten, ätit & vilat och ändå har jag ont =( Hoppas det går över tills imorgon.. Måste lägga mig lite tidigare för ska upp tidigare imorgon.. Iaf tidigare än 12 som det har varit senaste veckan =P

Ska till Lerum imorgon igen & göra en sak.. Avbokar den inte för känner att det behövs, ehee.. Nervöst, JA!

Puss!

Robin
2008-07-07 @ 23:22:44

if i translated it good and that last part IS about your maybe-job tomorrow: you'll be fiiiiine :) i just know it

Suss
2008-07-08 @ 00:08:35

Svar Robin: Haha no that last part isn't about my maybe-job tomorrow.. It's about a private thing..

Robin
2008-07-08 @ 01:02:18

okay not asking questions anymore :x private = private (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0