Gothia invigningen

Orkade inte skriva igår när jag kom hem.. Var som sagt på Gothia invigningen & det var lätt det ballaste! Vår biljett kostade 40 kr annars kostar det typ 100 & i biljettkassan sa tanten att vi typ inte skulle se något men hallå.. Vi satt precis bredvid planen & såg asmycket hähä ;) Det var riktigt kul! Bra musik, skrika på bra lag typ som Polen & Turkiet - ställde oss upp och skrek som galningar haha =D & så var det gulligaste grejen, ett par som träffades förra året på Gothia skulle gifta sig detta året på öppningscermonin så det var verkligen en annorlunda invigning!

Nu ska jag nog fixa mig snart & sen måste jag gå till affären här bredvid och kolla vad dom vill =P

Puss!

Robin
2008-07-15 @ 15:57:37

Polaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!! O

Suss
2008-07-15 @ 16:53:36

Svar Robin: Iiiiih =D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0